Mina egna tankar

Mina egna tankar kring intervjuerna på stan. Jag tycker faktiskt politikerna var trevligare än jag förväntat mig. Jag hade förväntat mig att dom skulle vara tjuriga. Men tvärtom, då var jätte snälla och glada allihopa. De gick bra för oss att ställa frågorna, men ibland var det faktiskt svårt och hinna med och skriva ned vad dom sa. Dom pratade så himla fort allihopa, haha!  Vissa var bättre än andra på och förklara vad dom stod för, jag tycker dom ska tänka lite på att prata sakta och mer så vi förstår. Men annars var alla jätte snälla mot oss och dom berömde oss för dom tyckte vi var så duktiga och det är ju kul och höra.



Kommentarer
Postat av: Kim Hedqvist

Det är klart att de måste vara trevliga, de representerar ju sitt parti! Att de pratar fort är inte så konstigt, de vet ju vad de pratar om!

2010-09-14 @ 16:52:32
URL: http://kimomvaletskoluppgift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0